5 min Pass.

Japp, årets första skridskoträning för P är över, den varade i hela 5 minuter.

Midget skrattade så han fick hicka och jag höll på att frysa ihjäl.

-"De känns som jag har sprungit en mil i halsen". Haha det var de första P sa när han kom av isen. Så jag antar att de var jobbigt, man har ju inte den bästa konditionen efter 5 års vilande. Även om jag personligen tror att jag förtfarande har kvar alla mina skidmuskler...
Blir väl nån trip till sälen eller åre nästa vinter, då ska jag överbevisa alla som säger att jag inte har några muskler kvar.

Nu ska de lagas spagetti och köttfärssås, P sa att han behövde ladda med kolhydrater nu eftr träningen. Så det är bara att lyda, haha.
Sen blir de längdskidor med Kalla :)

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0