7 days overtime.

Yes på söndagar räknar jag som bekant ny vecka för Midget. Detta innebär att han har legat i min mage 7 dagar extra idag, dumma lilla unge. Känns fortfarande inte som han har några planer på att komma ut.

Har pratat om igångsättning med BM, men jag tycker inte alls att de känns som något jag skulle vilja göra. Det värsta är att man inte har något val, för ut måste han ju!



Så idag är de alltså max en vecka kvar tills lillen kommer ut i dagsljuset, jag hoppas verkligen han vill titta ut innan så man slipper ligga på sjukhuset med massa dropp och grejer.

P är och handlar frulle nu, så bäst att gå och fixa i köket så han inte blir en arg man, haha.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0