Balkongprojektet.

Jag visste att de skulle bli problem med detta projekt, direkt han kom innanför mina dörrar visste jag!

Har fått infoblad om detta idag iaf och en faktura på fina 54 023:- som ska vara betald SENAST 26 februari, står de med fet stil.
Sen står de lite vad som ska ingå i detta pris, det är här de intressanta börjar komma. Vi ska ju inte ha balkong utan bara uteplats men endå kostar de lika mycket som hos de som ska ha balkong. Så jag får för 54 fucking tusen Dörrar ut till gården, inte ens elementet som ska bytas ut betalar de då, nej nej de tillkommer extra för de. Och för att inte tala om "speglarna" vi redan har vid fönstret de ska tas bort och sen kostar de oss 3500:- extra för att få tillbaka dessa!!! 

Jag har skickat ett argt mejl till gubben som var här så får se vad han svarar.


Vi vann iaf matchen och P har köpt kakor till mig, tur de annars hade de brunnit rejält i mitt huvud.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0