Barnvagnar.

Vilket fenomen mammor med sina barnvagnar är egentligen.

Trots våran skylt tas de in minst 5 barnvagnar om dagen hit, två mammor har precis kommit in med sina barnvagnar. Jag förstår om ungen är 4 veckor att man kanske inte vill lämna honom ute själv, men dessa mammor tar ut sina barn ur vagnarna och sätter dem i barnstolar. Varför är de då såååå viktigt att ha barnvagnen här inne!? Tror de nån ska sno dem eller?

Nillan! Om jag motförmodan gör någon av dessa saker när vi är ute, slå mig så hårt du kan!!!

Tar in min barnvagn nånstans
Börjar amma bland folk
Luktar om ungen har bajsat
Låter honom skrika så omgivningen blir störd
Ber någon värma välling till mig

Lova att du säger till mig då, ja alla som ser mig göra något av detta. SLÅ MIG!!

Puss K.


Kommentarer
Postat av: Balex

Här vill jag lägga till en viktigt punkt:

Börjar byta blöja mitt bland folk. Det är under inga omständigheter ok! Var med om det på ett fik. En morsa slängde upp sitt barn på bänken bredvid och började byta blöja när jag och min kaffepolare käkade.

2010-02-12 @ 12:18:38
Postat av: nillan

Hahahahahahaha :)



Det där "luktar om ungen har bajsat" var särskilt kul! ;-) Innan jag själv fick barn så tyckte jag att föräldrars bajsprat var vidrigt, färg och konsistens diskuterades under lunchpausen på jobbet... nu är man typ likadan själv ;-) Men, när man sitter på ett café kanske man kan skärpa till sig? ;-) Jag lovar att jag ska slå dig hårt om du bryter mot någon av punkterna på listan... Pusss

2010-02-12 @ 12:21:18
Postat av: K.

Nillan,

ja de är så va. att man själv inte fattar. så lova att du hålelr koll på mig så jag plockar rätt efter mig och inget bajsprat. haha

puss



Balex,

Oh my good, den har jag tack gode gud aldrig behövt varit med om. Så de lovar jag dig att jag aldrig ska göra :) Du skulle ha skällt ut henne!!

puss

2010-02-12 @ 15:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0