Blooood.

I går när jag skulle gå på toaletten kom det blod, min första tanke var att de var slemproppen som hade lossnat. Sprang in till P's data och började googla, men de verkade inte vara de. Knuffade på magenför att se att Midget levde och de gjorde han.

Nu på morgonen ringde jag vårdguiden och skulle fråga, men då blev jag hänvisad till förlossningen.
Så nu har jag pratat med förlossningen och de sa att så länge de inte upprepades eller att Midget slutar röra på sig behöver jag inte oroa mig.
Barnmorskan jag pratade med var super gullig och snäll, jag tycker ju att det är ganska pinsamt och ringa och fråga saker om de inte är nått allvarligt. Men hon sa att jag skulle ringa dit DIREKT om jag hade några frågor :)

Nu ska jag torka golvet.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra att både du och Midget är alive and kickin´! puss å kram

2010-02-18 @ 12:35:40
Postat av: bw

Lycka till nu Kicki för nu är det nog inte långt kvar låter det som.

2010-02-18 @ 14:45:13
Postat av: matilda

Lycka till!! Föda barn är det häftigaste en människa kan göra! Fick min bebis i september, blev igångsatt 15 dagar över tiden.

Vet inte om du kommer ihåg mej men jag var med Nathali i karlskoga ofta på högstadiet och då träffades vi en del. =)

2010-02-18 @ 15:56:04
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/
Postat av: matilda

Haha jo vi var ju de ;)

Nej jag bor i Uppsala..bott här sen studenten typ :) Träffade min pojkvän här så flyttade hit :D



Ne usch hoppas du inte går över tiden!! Jag har en förlossningdberättelse bland kategorierna på bloggen om du vill läsa :) Blev ju som sagt igångsatt..

Puss

2010-02-18 @ 18:24:16
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0