Bust.

Så nu var de klart, jag har precis överfört pengarna till vår uteplats. Nu är det bara att vänta på att de ska börja bygga och att sommaren ska komma.

Jag och P har gått till St eriksplan idag, först ett bankbesök sen fika på favvo mackastället. Jag käkade likadan macka som igår och så delade vi på en beskvi till dessert :)

Jag kastade massa snö på P på vägen hem, så var tvungen att springa ifrån han. Eller mjo de gick ju inte så bra med tanke på att jag väger 100 kg. Men jag är ju imun mot allt tills Midget kommer så han fick inte kasta tillbaka :)

Lilla Midget har hicka nu igen så jag ska sätta mig i soffan och hoppas på att han slutar.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0