Frukost möte.

Frukost mötet är nu avslutat och jag är själv igen, A har precis gått hem.

Varje möte är de alltid nån av kvinnorna som är extra jobbig. Idag var de en tjej som absolut inte kunde dricka svart te, och var tvungen att ha varmt vatten bara, 3 refils. Sista gången hon var vid kassa var hon tvunden att påpeka att jag glömt ett E i smoothie på en skyllt! Att de orkar, har de inget bättre för sig än att klaga och påpeka saker.
Majoriteten av dessa kvinnor är iaf super gulliga, tack och lov för de.

P kommer och hämtar mig vid 14 idag, då ska vi till BM och till L med fakturor, tror jag måste banka med.

Kl 16, går P's premiär av stapeln, ska bli kul att se hur de går.

Midget verkar fortfarande inte ha några planer på att komma ut, vi får se vad Bm säger idag.

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0