Fullbokad dag.

Idag har jag massa på schemat.

Jobba
Hälsocenter
Hälsa på Piff och Puff

Jaa ni, detta är mycket för mig, jag kommer somna som klubbad ikväll.

Ska bli så kul att träffa N efter småttingarna kommit ut, och se de små sötnosarna.
Jag kämpade stenhårt med den perfekta presenten igår, hoppas de gillar den. Jag visar bild ikväll, jag är så sjukt påhittig.

Inget barn föddes inatt iaf, inga förvärkar kom heller, Tack så mycket!
Vi väntar minst en vecka till iaf, bestämde vi på familjemötet inatt, P. närvarade dock inte men tror att han är nöjd med beslutet.

Nu ska jag göra absolut ingenting tills Ph kommer, om de inte kommer kunder förstås. Men de ser mörkt ut.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0