Hot.

Jag förstår nu varför jag inte äter stark mat, det bränner i hela min mun! Det var sååå inte värt att plåga i sig denna mat. Fy va de bränner!


 

Det första P sa var, -Jag tycker inte om stark mat så mycket. Sen petade han  lite i maten och vägrade äta. Kämpe som jag är tvingade jag i mig all mat + ett antal glas vatten. P gjorde ordning 2 st glas som stod framför mig hela måltiden :) När jag väl började äta snörvlde jag mest hela tiden och sa, - Aj, de bränns!! mellan varje tugga.

Ingen dessert hade han fixat heller, han tyckte de räckte med mina två standars kiwisar jag alltid avslutar min måltid med. Så ja jag får väl lägga mig på soffan och drömma om en Pigall...

Puss K.


Kommentarer
Postat av: Balex

No, no! Inte vatten tillsammans med stark mat. Mjölk gör susen! Tar bort det brännande men håller kvar smaken. Två glas mjölk ska det vara! kram kram

2010-02-25 @ 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0