Illa.

Jag mår illa, jätte illa. P tror de är ett teckan på att Midget tänker komma snart, jag tror att jag kommer få vinterkräksjukan.
Men jag hoppas P är den som har rätt.
Jag är super törstig och trött också, tecken på sjukdom eller hur?
Eller på att föda barn men de vet jag inget om.

Jag har sovit bra de senaste nätterna eller snarare sovit på soffan, vaknat lite och sovit lite. Det kasnke inte blir så lång tid om man lägger ihop allt, men de känns så.

Duschen väntar på mig nu, och Midget sparkar omkring. Jag tror han övar på kullerbyttor, han verkar duktig på dem nu. Men det är dessvärre inte så skönt för mig.

Jobb imorgon med, måste baka massa matmuffins till torsdag. Tänkte förbereda allt imorn så de bara är att ställa in i ugnen torsdag morgon, vet ju inte om imorn är sista dagen jag kan baka.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Balex

Jag vet flera vänner som trott att magsjuka varit på G men så var det bebis som skulle ut i världen! Hoppas hoppas! Stor kram

2010-02-23 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0