Ingen februari Bebbe?

Jag som trodde Midget skulle komma i februari. Verkar dock mörkt med tanke på att jag absolut inte kännt nått än.
Blir de inga värkar inatt blir de alltså en Midget i mars, egentligen är ju mars upptaget av P och April av mig. Så antingen måste han komma inatt eller stanna kvar i magen till Maj, haha.

Han kommer i vilket fall som helst bli en liten Fish som sin pappa :)

Har varit och handlar gott och blandat som jag ska smaska på till melodifestivalen, om jag kommer ihåg att se den. Missar ju varje lördag, men inte idag!! OK!

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ät räkor och drick ett glas vitt vin. Det sa min BM till mig. Räkorna (skaldjur) ska tydligen öppna något där nere och vinet ska få dig att slappna av. Konstigt att man ska dricka vin. Jag hann aldrig testa, men gör det du :-P



Lycka till när det är dags! Tänker på dig lite då och då.



Kramar från mig och Elliot!

2010-02-27 @ 22:21:56
Postat av: K.

Tackar lotta, Jag ska testa de, P vägrar ju skaldjur så har inte blivit några under hela graviditeten. men imorn då jävlar ska de ätas räkor och drickas vin, haha.

KOm elliot tidigt eller sent?



pusspuss

2010-02-28 @ 00:11:54
Postat av: Lotta

Han kom två dagar tidigt. Men i ärlighetens namn tror jag inte det berodde på räkorna. Min kusin och hans bokstavsbarn kom över på kvällen och röjde runt i mitt kök så jag blev helt nervös och stressad. Var helt slut när jag somnade och skämtade om att han skulle sätta igång mina värkar. Jag vaknade sent på natten av att vattnet gick.



Vill du att jag ska skicka över dem på ett besök?



Kram på er och igen: Lycka till!

2010-03-02 @ 08:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0