Isblock.

Imorse när jag gick till jobbet från bussen såg jag MASSA isblock och snö på trottoarerna. Tänkte inte mer på de förän jag läste på aftonbladets hemsida. OJojoj kolla in bilderna på de krossade bilarna. Det är verkligen livsfarligt att vara ute och promenera nu, vet inte vad man kan få i huvudet.
Sjukt halt var de också trots mina Uggs höll jag på att slå mig i backen ett tiotal gånger innan jag kom fram.

Frågan är ju om man ska gå på bilvägen eller ta trottoaren? Bilvägen känns också jävligt farlig då de inte är det lättaste att få stopp på sin bil i denna modd.

Så vilken slutsats drar vi av detta?! Jo att det är med livet som insats att ta sig till jobbet för mig och Midget. HAha, men vi är ju superwoman men följeslagare så vi klarar oss alltid!!

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0