Jag är gravid.

Hade precis en jätte trevlig kille här inne på cafet, han var runt 27 år kanske. Jag fixade mackor och latte till han, sen utbrister han; Följ med till sälen! Vi åker ikväll, stuga och allt är fixat, de blir as kul!

HUmm tänker jag då, kan inte denna kille se att jag är gravid!? Lite försynt pekar jag på magen och säger; hade du frågat mig för ett år sen, hade jag lätt följt med!
Till svar får jag; Sluta, klart du ska med, vadå har du skaffat kille eller?
Jag ger upp och säger med irriterad ton; Jag är gravid, så om du inte vill förlösa ett barn i din stuga i sälen är de nog bäst att jag stannar hemma!

Killen blir helt förstenad och ber om ursäkt; Shit ja såg fan inte att du va gravid!

Haha, this is my life, jag får stå på bussen, lyfta barnvagnar och ja ingen särbehandling här inte :(

Detta var förövrigt andra gången i år jag blev med bjuden någonstans. Förra månaden var de alperna, jag måste vara den trevligaste och sötaste tjejen ever, haha!

Puss K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0