Köttbullehunden.

Jag behöver R, jag har gjort massa köttbullar. R älskar när jag gör köttbullar, för när alla ätit ser han nästan ut som en liten köttbulle. Han äter hur många som helst den bortskämmda lilla hunden.

 

Mammi var stolt! Jag har gjort sås med köttbullarna. Det blev jätte gott! Köttbullarna blev också jätte bra, jag gjorde dem från receptet i mitt huvud. MM ja vet helt sjukt att det ens fanns ett recept där.
Jag var nära på att ringa och fråga hur man gjorde såsen, men sen körde jag på känsla. Och ni skulle ha smakat hur smaskigt de blev.

P stod för desserten, så snart blir de chokladpudding. P har länge sagt att han är expert på chokladpudding så vi får väl se om den är så himmmmmmmmla god som han säger.

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0