Loppet igen.

Jag blev väckt av telen imorse, A hade problem att ta sig till jobbet. Inga tunnelbanor eller bussar gick, så jag sa åt han att ta taxi :) Helt sjukt att allt står stilla när det blir lite snö. Solen skiner iaf så jag ska försöka få med mig P på en promenad med lite fika kasnke.

Jag har sånn tur!
När jag gjort klart min frulle satte jag på tv'n, och gissa vad de visade!? Jo, loppet från igår som jag somnade i. Jag kom in perfekt där jag somnade igår, så nu har jag lyckats gråta lite mer när de hjälper honom att få försprånget. Trots att jag vet hur de kommer sluta så kommer jag med all säkerhet gråta en liten skvätt när de går imål iaf :)

Nu ska ja se sista varvet :)!!!

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0