Mars Midget.

Ja då var de kört med februari bebis, han får helt enkelt dela mars med P.

Vi sitter och kollar på hockey finalen, ojojoj va spännande de är. Midget är vild i magen, jag säger hela tiden till honom att han måste vila så han orkar komma ut. Men han vägrar lyssna, tror de beror på hockeyn, han gillar hockey.
 Första matchen vi såg var Djurgården- HV, då var jag nog runt v 25 och Midget hade precis lärt sig sparka mig. Oj va han sparkade den matchen, de var då jag förstod att jag har en hockeyspelare i magen.

Midget skriker nu att jag måste skynda mig till soffan så vi inte missar nått av förlängningen, vi håller på Canada medan P såklart ska leka tuff och heja på USA.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0