Muffin.

Efter vårat Bm besök bar de av till MuffinsFabriken på söder, vi käkade en varsin muffin, jag åt en med mintchoklad. Såååå smaskig.

 

P's pappa kom med färjan från Åland vid 15, så vi hämtade honom vid båten och skjutsade honom till märsta. Som tack blev vi bjudna på fläskfile och klyftpotatis, super gott. Varför är allt mycket godare när man inte lagar själv?


Söta D var hemma, P's lillebror eller han är MIN lillebror nu:) Jätte roligt att träffa honom, är inte så ofta. Men han har lovat att vara barnvakt till mIdget så vi får se om han håller vad han lovar, haha.

Nu är vi iaf äntligen hemma, jag är supertrött i kroppen. Ska göra mig klar för natten och slänga mig på sofan.

Imorgon sista jobb dagen? eller???

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0