P. lagar mat.

Idag strejkar jag, jag vägrar laga mat eller göra nått alls för den delen.
Så P ska laga mat de blir tunnbrödsrulle med mos och korv, mumms. Antar att jag får göra allt i slutet iaf, jag brukar inte kunna hålla mig borta.


Hade föresten en tjej som tuppade av idag på cafet så ambulansen fick komma, läskigt. Hennes kompis ringde 112, men de ville först inte skicka en ambulns så en hjälte mamma fick rycka in och ta luren. Så till slut kom de iaf, hoppas verkligen inte att det var nått allvarligt.

 

Kom fram till att man borde gå en förstahjälpen kurs, jag hade verkligen ingen aning om vad jag skulle göra. Tänk om de händer Midget nått, vore bra att veta vad man ska göra!

Så mitt nästa projekt är att gå en förstahjälpen kurs :)

Kram K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0