Pinsamt.

Jag glömde berätta vad jag och P köpte idag. Egentligen vill jag inte säga de men jag bara måste få lätta mitt hjärta.

Vi köpte kläder på ICA Maxi!! Mm ja vet va ni tänker nu. Vilket "white trash" den där tjejen är alltså...
Men de var jätte fina, jag har haft problem med att hitta pjamaser och byxor med fötter i till Midget. Så när vi gick förbi klädavdelningen kollade jag mig snabbt omkring så ingen såg mig och sprang dit.
Där fanns de! Hur mycket som helst, dock var det mesta stora storlekar men lyckades iaf hitta 2 par byxor i rätt storlek.

Men ärligt, berätta inte för nån att jag handlat kläder där.. OK!? Särskillt inte för Midget, han kommer bli sååå besviken. Han tjatar alltid om att han ALDRIG skulle ta på sig kläder som inte är märkeskläder, just nu är han sjukt inne på peak kläder.
 Oh my god va han tjatar om att vi ska dit och shoppa, tror han hört P snacka om att de är de enda kläderna han använder.



Puss K.

Kommentarer
Postat av: Plinn

Hähä! Du är inte ensam min vän. Jag har nog också varit där och pillat på barnkläderna på Ica Maxi. Som sagt.. De där byxorna med "inbyggda" strumpor verkar inte vara de lättaste att få tag på. Men de finns just på Ica Maxi.



// Plinn (:

2010-02-19 @ 22:42:58
URL: http://plinnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0