P's look a like.

Jag zappade omkring och trodde jag såg P, oh my gooood va lika de är.
P och den lilla kycklingen!!

 

Sitter och väntar på att Anja och Vonn ska köra super G, solen skiner och de har sjukt fin backe. Jag vill åka nu!!

Om bara min lilla Midget kan ta och komma ut så jag kan få ta en sväng i backen.

Imorgon är jag ledig, helt sjukt. JAg har inte varit ledig en söndag på jag vet inte hur länge, jag är tilloch med ledig måndag med. Så man kan nästan säga att jag har semester.

Melodifestivalen idag va? Jag har ju kommit in när de har varit 5 min kvar de senaste två lördagarna, men idag ska ja se hela :) Kommer antagligen glöma iaf, och P lär ju INTE påminna mig, haha.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Balex

Men du hjärtat mitt, jag tycker du ska vara ledig from nu och samla krafter, äta kolhydrater och välja musik som du vill lyssna på under förlossningen. Det har jag hört att man ska :)



Kram kram från en mycket vintrigt Göteborg. Hade planerat att åka skrillor på söndag men i snålblåst och minusgrader kan det bli liiite för kallt...

2010-02-21 @ 00:16:55
Postat av: K.

Haha sweet balex, du vet att de där med att ta de lugnt inte rktigt är min grej. Jag blir knäpp. Men ska försöka, musik ska jag nog klara mig utan eller har du nått förslag på laddande musik :)?

pusspuss

2010-02-21 @ 00:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0