Seg natt med Sege.

Sege är min nya följeslagare, vi är kära, vi är bästisar. P är lite avundsjuk på Sege tror jag bestämmt, han försöker alltid ta honom ifrån mig.
P. var dock inte hemma i natt så jag och Sege hade myskväll, vi läste 50 sidor i min nya bok sen skulle vi sova.

Detta var mer problematiskt, Midget ville inte vara stilla i natt heller. Men efter ett tag lyckades vi somna iaf. Vaknade dock massa gånger inatt och från 5 var de omöjligt att somna om. P. kom och la sig vid 7 så jag tvingade honom att prata med mig :)

Står på jobbet nu, har kämpat med alla leveranser och gjort ny kyckling. Nu är jag helt utmattad, blir en tidig kväll i kväll skulle jag tro.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0