Snabb.

Jag är för snabb med att fixa klart allt på cafet, det blir massa dötid. Jag måste öva på att bli långsammare.

Jag och Midget har drukit choklad och ätit en fralla. Midget Älskar soyamjölk, så fort jag nämner för honom att vi ska dricka soya varmchoklad blir han helt vild. Han hoppar upp och ner av glädje, sparkar åt alla håll, ja säg vad han inte gör.

Mina förvärkar kom inte tillbaka inatt, så skönt. Vaknade dock iaf ca 3 gånger, jag tror att det måste vara att Midget rör sig så kraftigt att jag vaknar men inte hinner känna att de är han. Men ja vet inte.

I dag ska jag försöka gå hem lite tidigare, eller rättare sagt i rätt tid när jag slutar. Måste tvätta håret, raka mig och fixa paket till Piff och Puff som vi ska besöka imorgon.


Dagens första kunder han kommit :)

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0