Snö snö och åter igen snö.

När ska de sluta snöa, det är kaos i sthlm. Busssarna vägrar komma i tid, det kommer inga folk och fikar och jag börjar bli deppig av all snö.

Det var super lugnt på cafet idag, Ph sa att de sagt på nyheterna imorse att om man kunnde stanna inne så skulle man göra de!
Så jag spenderade hela dagen med att dricka basilikate och äta muffins, det var rätt ok de med.

Jag glömde att berätta att min man (eller han som borde vara min man) köpte årets andra wienersemla till mig igår. P har lovat att köpa en till mig i snart en vecka men han håller aldrig vad han lovar. Tur för mig att min andra man Ph är lite mer omtänksam..

Jag har, hör och häpna, haft lite förvärkar idag. Det var inte igår, tyvärr har de gått över nu men de kasnke kommer tillbaka om jag har tur. Midget ska ju faktiskt komma under morgondagen!!

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0