Soffan.

Somnade fint en timma på soffan innan Ph ringde och väckte mig, han hade varit på akuten igen och fått kovepenin för sin hals. Får hoppas han blir frisk nu!

Pratade precis men P, det hade tydligen varit jobbigt. Det andra laget hade tydligen varit bra, när jag frågade han hur de gick svarade han; -"Jag spydde nästan, trodde jag skulle svimma." så jag antar att han fick ta i iaf :)
Hade varit kul att se, jag ångrar mig lite nu att jag inte följde med.

P skulle förbi favvo sushihaket på vägen hem och köpa lite middag till mig, orkar inte röra mig från soffan.
Det är ju faktiskt damernas störtlopp med, P vet att de är min favvogren. Jag blir så sjukt sugen på att åka när jag ser dem.
Väntar på favvon Vonn..

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0