Sova?

Hoppas jag kan få en fin nattssömn inatt, behöver de efter idag och natten som var. Midget har faktiskt varit snäll här på kvällen så om jag har tur så tänker han vara det inatt också.

Ska ta en låång dusch och sen börja läsa min bok. Hoppas den är bra, självbiografier brukar ju bara de så hoppas på de bästa.

Ska nog ta mig en liten sovmorgon imorgon med, skönt att få ligga kvar lite extra. Ska försöka ta mig till Gina imorgon med, finns en tröja där jag skulle vilja ha i fler uppsättningar.

Nu CSI Miami, ååå vad jag skulle vilja vara i Miami nu eller spanien eller ja var somhelst där de är + grader. Ska de aldrig bli vår i denna stad!?

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0