Spicy food.

Jag ska äta stark mat ikväll, P förslog indiskt. Jag hatar stark mat, men ett försök till att få ut Midget är aldrig fel. Jag gillar ju inte kyckling men när jag sa de skrattade P och sa att det är faktiskt inte de enda de har på indiska restauranger, haha. Så jag får hoppas på att de har nått starkt kött.

Har tid hos BM imorgon, jag hade hoppats på att vi skulle slippa detta möte men eftersom han vägrar komma ut har vi inget val.

Time att väcka sömntutan, han och Midget komemr bli bästa sov buddys. Äta sova äta sova äta sova....

Puss K.


Kommentarer
Postat av: B

Du har en till sömntuta här i Kga som kan anluta till gänget. B

2010-02-25 @ 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0