Stackars gravida kvinna.

Har varit själv på jobbet hela dagen, är fortfarnade själv här iof. Väntar på att de sista gärsterna ska gå så jag kan få stänga. Min rygg håller på att värka ihjäl sig.
Ph skickade mess imorse och sa att han inte kommer, så vägrar han svara när jag ringer. Stod här med massa muffinssmet jag inte orkade bära själv.

Som tur var kom min hjälte P förbi och lyfte allt tugnt åt mig.
Nu är jag helt slut, magen är stenhård och fötterna trötta. Detta ska Ph få sota för.....

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Balex

Den där Ph verkar inte vara att lita på :) Men perfekt för dig att ha hållhake på honom och kunna kräva barnvakt som kompensation. Och det ska vara timma för timma som gäller, 1 arbetsdags frånvaro = 1 arbetsdags barnvaktande!

puss å kram från en snorig och allmänt krasslig kusin

2010-02-24 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0