Storhandling.

P hämtade mig på jobbet halv tre idag, så åkte vi iväg och storhandlade. Vi kännde oss som två 45 åringar med 3 barn hemma och ett till på väg, haha. Nej då så illavar de kanske inte man jag kännde mig iaf VUXEN, och de händer inte så ofta.

När vi packat in allt i kylen somnade vi båda på soffan, jag vaknade nu och P sover som vanligt vidare.

Jag köpte massa köttfärs så måste ut i köket och rulla en miljon köttbullar snart, mindre kul.

Midget verkar verkligen trivas inne i magen, fortfarande inga tecken på att han tänker komma ut. Barnmorskan sa att har han inte kommit innan 9 Mars plockar de ut han, haha. Så vi får se när den lilla saken vill komma ut!

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0