Tornado.

Inatt har det varit kaos hemma hos mig, Midget har varit tokig. Jag tror han försökte gräva sig ut ur magen inatt.

Jag somnade på soffan framför fotbollsmatcher P kollade på, P väckte mig vid 23 och jag gick in till sängen. Det var helt omöjligt att somna om. Jag har ALDRIG kännt Midget sparka och böka runt som han gjorde, efter en timme av oavbrutet sparkande var ja supernära att ringa förlossningen och låtsas att han skulle födas, haha.

Lyckades somna efter nån timme, men vaknade flera gånger av att tjockisen lekte tornado?

Alla säger att i slutet av graviditeten är barnet lugnt i magen då de förbereder sig för en förlossning, men inte min Midget, Nej Nej är man vild så är man!

Tog mig en liten sovmorgon imorse, bara en halvtimma som jag låg och stirrade i taket, men iaf :) Men de är en hemlis ;)

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0