Valentines Day!

Blev inget bloggande igår, det var ju faktiskt alla hjärtans dag + att jag jobbade.

Jobbade till kl 17, när jag kom hem tog min man med mig till hemlig destination som visade sig vara restaurang Kungsholmen.

Jag har aldrig varit där tidigare, det är en an Melkers restauanger. Maten smakade toppen jag käkade fisk och P käkade kött. Någon dessert blev de tyvärr inte för mig jag var såååå mätt, Midget bråkar lite med mig magsäck skulle jag tro. Men P åt iaf en banana split med mango, såg super god ut. Trist jag inte orkade, men P lovad att vi skulle gå dit igen.
När vi kom hem fick jag fem stora fina rosor som jag satte mig i soffan och sniffade på medan jag åt lite choklad.


Så min Alla Hjärtans Dag var helt underbar, ingen Midget kom dock. Så får se när han dyker upp.

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0