Barnmorskan.

Nu har vi kommit hem från BM, allt såg fin fint ut. Magen hade växt och Midgets hjärta slog på fint.
Mitt blodtryck var också bra 125/85, så allt är på topp.

Vi fick en ny tid nästa måndag den 8e februari, hon trodde inte han skulle titta ut innan men man vet aldrig.
Jag frågade lite om igångsättning, men hon trodde att han skulle komma av sig själv :)

Jag och P. har varit och storhandlat, så nu har vi satt oss i soffan och fikat lite. R. fick en smackos till fikat och nu springer han omkring och kastar kulor över golvet. Min långpromis gick inte så bra, R. var inte alls sugen på att gå långt. Jag lyckades få med han till sjukhuset sen vände han hem, och när lille vägrar så vägrar han. haha

Nu ska jag vila lite sen laga mat!

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0