ChaiLatte.

Blev så sjult sugen på chai latte igårkväll, så direkt när jag vaknade i morse skickade jag iväg P. till espressohouse, och bageriet för att köpa bröd.

Nu är jag mätt och belåten :) Midget har varit snäll inatt, jag vet inte vad som har hänt för första gången på några månader är han livlig på dagen ist för natten. Jag är mycket tacksam!
R. däremot springer runt och skäller på allt och tycker synd om sig själv. Han hoppade upp i sängen imorse och skulle absolut ligga på Midget, snällt flyttade jag honom lite men nej han måååste ligga på Midget annars går världen under.

Nu svansar han mest runt efter mig och P, han känner på sig att vi snart ska åka så han vägrar leta efter sitt rör och vägrar gå ut. Ska tvinga ut han nu, jag har kommit på ett knep, om man bär honom en bit sen sätter ner han då måste han gå hem.. haha Dumma lilla hund!

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Darling!

Så söt du är med Midgetmagen. Skulle väääldigt gärna vilja bo i samma stad så att jag hade kunnat hänga med er var och varannan dag. Fast du kanske får nog av tanterna över 35 på föräldragruppen :) Har en kollega som är beräknad att föda 21 februari. Man kan säga att hon ser ut som om hon svalt en medecinboll som fastnad i magen.



stor kram från mig.

p.s vilken e post adress har du? Tänkte skicka lite bilder på l-het och kissemissar om du är nyfiken?

2010-01-18 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0