Chef.

Då var vi färdigätna, premiären av min stroganoff gick galant. P. käkade den med ris och jag med potatismos, jag ääälskar potatismos. Alla frågar hela tiden om jag har några carvings, min måste vara potatismos isf. Haha bra att de inte är godis iaf.

Desserten, som vi numer käkar varje dag bestod av sweeti och semla.


Här tror man att semlan är till mig, tjockisen och frukten till P. Men nee alla som känner P. vet att han minnsan inte skulle äta nån sweeti till dessert. haha
År tiondets första semla är nu iaf äten hemma hos oss.

Mina linfrön fungerar ju inte riktigt som jag vill att de ska göra, så idag testade jag ett nytt sätt att förtära dem. Ett glas vatten och 2 msk linfrön, lite klurigt att dricka men vill man så går de:) Får se imorn om de har nån bättre effekt.



Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0