Dessert.

Nu har jag ätit, tvättat håret och fixat mig lite dessert. Helt slut nu, känns som jag kört två spinningpass på rad. haha

Nu ska jag käka mitt äpple och min yoggi med linfrön, kan inte klara mig utan dem nu.
Helt sjukt att min mage är så stor idag, måste vara för att jag hållt igång hela dagen eller nått.
Midget kanske ligger konsting :)

Känns som jag får masage innifrån magen, jätte läskigt, man kan se utifrån hur han rör sig.

Imorgen är de BM 14.30, återkommer med info.

Puss K.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det något speciellt som du är sugen på nu som du

inte var innan grav.?

Man kan ju få världens noja under grav.

Hört många som har tyvärr varit sugna på sånt som inte går att få tag i under den säsongen som gäller

så deras män fått åkt stan runt i ren panik och jagat hem allt möjligt tokigt.



Kram B

2010-01-19 @ 16:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0