Det otroliga..

Den 20e juli, 14.00 på läkarhuset vid odenplan började min och Midgets resa.

Jag skulle dit på en rutinkontroll då jag hade sånn fruktansvärd mensvärk.
P. väntade i väntrummet medan jag gick in till gynikologen, vi fyllde i papper om min senaste mens vilket var 1v tidigare och lite andra frågor.
Sen var de bara att ta plats i stolen.
Hon tog lite prover, och sen gjode hon ett ultraljud.
Hon kollade runt lite och utbrast; "DU ÄR JU GRAVID!!", chockade tittade vi på varandra sen var de bara att kliva ner.

Det visade sig att jag var i v11, hon skickade sen hem mig för att fundera.


Magis v 11+0

The Rest it's history och här är vi nu jag och P. väntandes på Midget.


Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0