En glad Midget.

Jag gick och la mig tidigt igår och läste nästan ut min bok, bara 10 sidor kvar nu. Måste springa upp till västermalmsgallerian efter jobbet och köpa en ny.

När jag stängt boken och lagt mig till rätta började crazy Midget sitt natt pass. Han var så glad efter alla saker han fått under dagen att han inte kunde sova. Ojojoj vad han bökade runt, skrattade, skrek, ville leka!

Efter en stund lyckades jag somna iaf, men då körde min andra bebbe igång. P. kom hem vid 1, och då tyckte R. att han verkligen var tvungen att  varna mig för detta monster som kom in genom dörren.

Sen blev jag väckt ungefär 3 gånger till innan de var dags att gå upp, R hade mardrömmar igen och gnydde på i sömnen. Han är så söt när han drömmer.

Nu är jag iaf på jobbet och klar med allt jag ska göra. Bara att vänta in kunderna nu!


Puss K. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0