Frulle och downhill.

Frukosten är serverad, när jag går upp själv lyxar jag alltid till min frulle lite. Känns alltid mysigare att sitta i soffan och käka när de ser fint ut :)

 

Zappade på tv'n och httade herrarnas downhill från Kitzbuhel, ojojoj vilken backe. Man fattar inte hur brant den är. Jag blir sjukt sugen på att åka när jag ser dem, jag får vänta till nästa vinter. Då kasnke ja å Midget kan ta en sväng till sälen eller åre:)

Det ska tilläggas att Midget ska bli kung på skidor, synd att de inte finns så mycket snö bara. Så Pappi, det är bara att börja träna :)

 

Nu ska jag försöka väcka den här saken. Han är inte så sugen på att gå upp. Men nu har han inget val!!




Puss K.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0