Hemma.

Nu är vi äntligen hemma, jag är helt slut och Midget är vild.

Vi var och hämtade vagnen, och oj ja ni skulle ha kännt hur glad Midget blev när han såg sin vagn. Han hoppade upp och ned av lycka, när han lugnat sig lckades jag övertala P. om att skjutsa mig till gina så jag kunde inhandla lite nya tröjor.
Det blev 3 tröjor och en underbar liten klänning i stl 34, haha. Jag SKA komma i 34 igen, jag lovar. Det ska iof tilläggas att jag har vägrat tagit på mig större än stl S under hela graviditeten, och så ska de fortsätta till Midget är här :) sen ska jag bli mini igen.



Ska ställa mig framför spisen nu och göra pannkisar, sen är de hockey för hela slanten. Mitt och P.'s lag spelar mot varandra idag.
HV kommer krossa Djurgårn, det är redan förutbestämmt :)

Puss K. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0