Indiaaa.

Nu har vi varit på söder och skrivit kontrakt, så skönt nu behöver jag inte tänka på de ingen förän i september.

På vägen hem handlade vi mat på Indiankällaren, de var P.s stammis ställe när vi bodde på söder. Jag äter normalt inte indiskt men jag fick offra mig idag och käka räksås, var ganska gott, dock starkt så magen lär inte bli glad.

R. var med till söder, direkt han kom in i lägenheten sprang han till sin gamla matplats, haha men där fanns inget.
Hela vägen hem satt odjuret på Midget, R. tror att magen är hans tron.

Nu ska jag göra mig ordning för sängen, börjar jobba 06.00 imorn, inte kul.

Puss K.


B, nopp inget jag är speciellt sugen på faktiskt, vilket är sjukt skönt. Trodde jag skulle go crazy på godis, men jag gillar frukt mer faktiskt. Ja hoppas att kilona forsvinner snabbt, tugnt för ryggen. Är glad att magen inte blivit så stor iaf. R. saknar er också, bara 2veckor kvar nu till han kommer hem :) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0