Ingen nässprey.

Jag och R. har varit ute på en långpromenad, vi gick till observatorielunden. Där gick vi runt och softade i 40 min sen hem igen, det är perfekt för R. där bara snö inga stenar. Han var dock inte så pigg på att gå hem, slask och grus överallt. Blev en riktig dusch.

Jag har varit superduktig, inte tagit någon nässprey sen i går natt, jag sov alltså inatt utan :)

Så nu tänker jag bli frisk, på tisdag ska jag vara i toppform igen.
 Jag och R. väckte nyss P. tyvärr verkar de som om han kanske kommer ta över min förkylning. Men vi håller tummarna.

 

Midget har varit lugn hela promenaden, inte likt han. Ska lägga mig i sängen och läsa lite nu, så då lär de bli full fart.

 

Puss K.


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tänk vad gullig han är "gosepösen".

Men snart har vi en till att kalla för gosepösen

och då får han konkurrens.





2010-01-23 @ 15:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0