Jag ska bli MAMMA!

Tänk att i sommras stod jag på Hells med en dring i handen och festade på till kl 5, sen bar de av på efterfest till kl 9 sen hem och sova. De var tider de, tänk vad saker och ting kan förändras snabbt.
Nu står jag här och måste tacka nej till allt party med en tjock mage.


Hur sjukt är inte de! Jag K. ska bli mamma till en liten bebis. Jag ska ta hand om nån på heltid, och sätta denna lilla varelse i första hand. Jag kan inte längre köpa allt jag vill till mig själv, för lillen kommer också behöva saker.
Alla märkes klänningar och väskor, Bye Bye.


Jag ska bli Mamma! Jag har ju inte ens gardiner hemma, en mamma ska ju byta gardiner och baka och städa och laga god mat. Jag kan inte baka, kanske sockerkaka om jag har tur men bullar de kan vi ju bara drömma om. Tänk vad Midget kommer bli besviken när hans mamma inte kan baka bullar!
BLOMMOR, jag kan inte hålla liv i blommor, de måste ju en mamma kunna!


Stackars Midget, en mamma som inte kan nått och en pappa som absolut inte kan nått, haha.
Men tänk så mycket kärlek han kommer få, och de ligger ju faktiskt ett bageri precis runt hörnet av vårat hus så jag kan ju bluffa att jag bakat dem själv. Eller så får jag gå en kurs i bullbakning hos mammi :)


Puss K.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-26 @ 13:36:06
Postat av: AL

Jag har smakat dina goda bullar. Du kan visst baka.

kram kram

2010-01-26 @ 19:38:23
URL: http://midgetslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0