Middag och Mandel.

Maten är nere i magen, ojooj vad mos är gott. Det har blivit min standard rätt under graviditeten.

Nu sitter jag i soffan med en ny laddning te och mandlar, nu ska halsbrännan bort!

R. är min svans, är jag på toaletten står han utanför och krafsar på dörren, he loves me...

Var en man här vid 19, och kollade på hur våran uteplats ska se ut. Dörrarna ut kommer gå från P.s rum, och det verkar som vi kommer kunna ha uteplatsen längs alla våra fönster. Så de är toppen, nu måste vi spara pengar bara. De planerar att börja bygga i maj så det är klart till semesterveckorna.

Nu ska jag kolla halv åtta hos mig och dricka mitt te.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Bw

Gud vad bra det måste bli när ni får dörr ut till

uteplatsen och särskilt om det blir till sommaren när du skall vara ute mycket med ??honom.

2010-01-27 @ 17:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0