Min ondskefulla plan.

På fredag kommer mina parents till sthlm, detta ska firas med städfest hemma hos mig.

Jag har sparat disk, damm, grus, japp ALLT!
 De tror att de bara ska komma och hämta R. men ojojoj va fel man kan ha :) Här ska de städas och golven ska torkas, mitt hår ska färgas och ja I can go on forever, haha.
 Hur ska de kunna säga: Nej K, vi kom inte hit för att städa! När kvinnan är höggravid, jag har bara dryga 20 dagar kvar så gäller att utnyttja situationen :)


Glömde mitt te hemma också, hade tänkt ta med de till jobbet så jag kunnde ta en kopp här. Men man kan ju inte komma ihåg allt, just nu kan jag faktiskt knappt komma ihåg nått. Vi skyller på den dåliga sömnen!

Nehe, bara 2 timmar till Ph. kommer, vad ska ja hitta på nu då??

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Balex

Så klart du ska nyttja situationen! Speciellt P som också är gryyyymt gravid i sin kropp ;)Om det inte biter på A-L så borde B i alla fall vara lätt att hala in... Kanske B och P ska ta sin vänskap till nya höjder genom en gemensam storstädning?



Såg att R gillar att hänga med dig överallt. Jag har en st kattunge som gör detsamma. Vill helst hoppa upp i knät när jag sitter på toa. Och Sickan brukar smyga efter och sätta sig bredvid på golvet och snällt vänta på att ärendet på huset blir avklarat. De är söta de små liven.

2010-01-27 @ 13:54:47
Postat av: K.

alex Balex :) KOm till sthlm!! Ja de är sant, P och B. har faktiskt storstädat andra lägenheten en gång, jag får be om en repris. Finns dock risk att P ringer efer städerska. haha



Å katterna var så söta, mysigt att alltid ha slääis :)



puss

2010-01-27 @ 15:22:02
Postat av: Birgitta

Sjävklart skall du sätta paranteserna i arbete när de kommer. Det är bara de vänjer sig tills ni blir en till i fam. och inte hinner städa själva.

Klart att du måste kunna ringa och säga att nu gror der igen i lgh. ni måste komma.

2010-01-27 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0