Namn.

Jag brukar ägna min sömnlösa nätter till att fundera ut namn till Midget.
Jag och P. har sjukt svårt att komma överens om nått.
Vi har haft, Theodor, Ludwig, Melvin, Elliot, Sixten, Mario, Benjamin, Viktor, Gustav och ja ja kan inte komma ihåg alla. Men det är inget namn som känns perfekt!
Hur tusan väljer man namn?? Många säger att man ser på kiddo vad han heter, men jag är mycket tveksam.

Jag vill ha ett bra namn, ett namn som passar allt, oavsett om han vill bli hockeyproffs eller politiker.
Först hade ja tänkt att Midget skulle ha nått grymt namn som Sparrow, Enzo eller nått liknande.
 Dessa namn passar ju perfekt på en sportkille, men min Midget kanske vill göra nått annat, typ bli statsminister :)

Så ge min förslag, jag blir knäpp! Jag kan ju inte kalla han Midget när han kommer ut om jag inte har nått namn. haha

Nu ska ja tvätta håret och klura på namn, P. ska och lämna bilen på servic, inte en dag för tidigt. Varningslampan har blinkat nu i flera månader. haha


Puss K.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Enzo är ju lysande! Ni har väl sett Det stora blå? Om inte så gör det genast och ni kommer garanterat vara klara med namnbekymren :)



kram kram

2010-01-24 @ 13:39:51
Postat av: K.

Nej jag har ju inte de.

P. tycker enzo är ett namn till en bensinstation. haha

2010-01-24 @ 18:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0