Natten.

Natten har varit lugn igen, somnade vid 22 och sov fram till 5. Helt perfekt, P.  var vaken när jag skulle till jobbet så han och R. skjutsade mig.

Morgonmötet gick bra,  nu är alla muffins och scones förberädda att åka in i ugnen. Tack A. för hjälpen :)

Trist att jag börjar jobba så tidigt, hinner klart med alla förberedelser innan jag öppnar då. Massa dötid.. Inte kul, så får se om Ph. kommer till jobbet idag efter en hård födelsedag.

Ska ha möte med två tjejer idag som ska jobba nu när jag ska vara ledig, hoppas vi fixar ihop nått bra schema.
Jag tänkte fortsätta ta hand om alla papper och fixa med allt sånnt även när jag är ledig, så hoppas Midget är en snäll kille.

Ska även träffa söta S. idag och fika. Fullt schema idag med andra ord :)
P. ville kolla på snabba cash också så vi får se om jag orkar.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0