Power Puff Pinglorna.

Sitter i soffan, jag och P. har kollat på skidskytte :)

Känner mig som en boll efter maten och godiset jag smällt i mig. Har gjort chokladpudding til efterrätt, vet dock inte om jag kommer få i mig den. Finns inte så mycket plats i magen längre..


Nu ska vi kolla på Body of lies, har sett den förrut men den är sååå bra.


Jag fick föresten mejl av en kompis igår jag inte pratat med på sjukt länge, super kul. Hoppas hon kommer till sverige snart och hälsar på mig och Midget. Jag hade alltid föreställt mig att hon och jag skulle få kidds sammtidigt, så synd att man glider från varandra.
S, E och jag var som power puff pinglorna en gång i tiden :) me miss...



Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0