Snabba cash.

Japp, så var jag hemma igen. Åkte innan 6 imorse och nästan 15 timmar senare hemma igen. Perfekt dag för en kvinna i åttonde månaden, haha.

Träffade S. vid odenplan och fikade. Hon är verkligen en helt underbar människa, känns inte alls som hon är tre år yngre än mig. Vi kan verkligen prata om allt, måste börja ses lite oftare bara. Jag har ju så himla svårt att höra av mig och planera nått.

P. hämtade upp mig vid fiket och bilen bar av till Heron, sprang snabbt in på O'learys och hälsade på G. Har tänkt att hon ska jobba lite på cafet nu när jag ska vara ledig :) Får se om jag kan övertala henne.

Köpte en fresh juice och sprang vidare till bion, vi såg snabba cash.
Jag hade hört så mycket om filmen eller snarare P. hade sagt att den var sååå bra att jag hade skyhöga förväntningar. Tyvärr var den enliget min smak inte så bra men ok. Boken ska tydligen vara bättre, så får läsa den.



Nu ska ja hjälpa P. i köket innnan brandlarmet går igång igen.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0