Snorig dag på jobbet.

Står på jobbet, haft två kunder på en timma.
Livet leker har kunnat sova 4 timmar inatt och är genom förkyld, ingen höjdare.
Önskar de var sommar och jag hade massa kunder så dagen går fort...

                       
För vem kan säga nej till den här uteserveringen på sommaren??


Midget fick för sig att han var en delfin inatt, jag såg framför mig hur han hoppade i vågorna runt en båt på något varmt ställe. Trevligt för honom dock inte lika trevligt för mig som absolut inte kunde sova mellan hoppen i vågorna.

Sen har vi störningsmoment 2 i sömnen, han heter R. och tycker om att tvätta sig, skälla eller drömma hela nätterna. Ibland får han även för sig att han MÅSTE ligga på min mage och bli kliad annars dööör han :) Så knäpp hund.

Puss K.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0