Tandtråd.

Jag och Ph. stängde cafet när han kom till jobbet, snöstormen hindrade våra kunder från att ta sig dit.

Jag kom hem till en superglad hund som jag gav en köttbulle och en korv, jag kan verkligen inte säga nej till hans ögon. Kommer bli kaos med Midget, ojojoj vad bortskämmd han kommer bli.

Har käkat hårtbröd med mos och druckit mitt te, så skulle jag borsta mina tänder. Det värsta som kunde hända hade hänt, min tandtråd var slut! Måste till apoteket nu, stress. Men orka gå ut i detta väder, Nej skulle inte tro de. Får använda munsköjl nu ist :(

P. ska på hockey ikväll så jag får va själv, boooring. Och orka gå nånstans de kan jag ju bara drömma om. Tjockis!

Puss K.


Kommentarer
Postat av: Tsk

Betyder det att du vill att jag ska handla med tandtråd puss puss

2010-01-27 @ 16:11:47
Postat av: K.

Haha, de sa jag aldrig. men om du vill är de fritt fram. :)

2010-01-27 @ 16:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0