The night from hell.

Inte nog med att jag mådde illa och kännde mig allmänt hängig igår, tror ni jag kunde sova!? Nopp, somnade vid 23, och 02.51 slog jag upp mina små ögon.
 Kissnödig, yes jag var kissnödig igen. Men denna gången vägrade jag gå upp och kissa, dåligt beslut såhär i efterhand. P. kom och la sig vid 3, jätte tidigt för att va han.
Så då var de ännu mer omöjligt att sova, jag blev överhettad av allt täcke och P.

Från kl 3, har jag kollat på klockan var 10 minut och hoppats på att jag har somnat om och klockan var dags att gå upp, men nej såklart inte.

Nu är jag iaf pigg och hungrig, kommer kännas som natten för mig vid 15 snåret idag, haha.

Måste köpa bok idag med, lovar att de var därför jag och Midget inte kunde sova.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0